نکات و ترفندهای خفن و کاربردی

معرفی برترین سایت ها

نکات و ترفندهای خفن و کاربردی

معرفی برترین سایت ها

ما در این وبلاگ قصد داریم که بدون هیچ سونظری و دریافت هزینه از کسی عین صداقت را درگفتار پیاده کنیم و بهترین سایت ها در هر ضمینه ای بهتون از خوبی ها و بدی هاش بگیم

۴ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با تولید محتوا در اینستاگرام به درآمد میلیونی برسید - فالو وان

امروز می خواهیم در این مقاله یک از موارد مهم در شبکه های اجتماعی باید به آن توجه زیادی داشته باشد صحبت کنیم. همانطور که میدانید اکثر مردم از شبکه های اجتماعی به طور روزانه استفاده می کنند و محتواهایی که در آن وجود دارد خیلی برایشان مهم است پس اگردر این شبکه های اجتماعی فعالیت دارید محتواهایی که تولید می کنید باید توجه زیادی باشید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. یکی از این شبکه های اجتماعی که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و تقریبا بیشتر وقتشان را در آن می گذرانند اینستاگرام است و تولید محتوا هم در این شبکه اجتماعی یکی از مهم ترین عامل ها برای جذب کاربر و پیشرفت در آن می باشد. تولید محتوا در تبلیغات اینستاگرام اهمیت زیادی دارد به دلیل اینکه کاربران با دیدن محتوای جذاب به سمت پیج کشیده شوند و شما را فالو کنند، راه دیگری که می توانید از آن برای افزایش فالوور استفاده  کنید خرید فالوور است که با انجام این کار میتوانید پیشرفت بیشتری داشته باشید.

برای راحتی شما دوستان عزیز🎧

درادامه می خواهیم درمورد روش هایی که در تولید محتوا باید انجام دهید صحبت کنیم.

تولید محتوا چیست؟

اگر بخواهیم تولید محتوا را خیلی راحت توصیف کنیم باید بگوییم به این معنی است که ایده هایی که ممکن است هریک ازما درسر داشته باشیم که بستگی به نوع فعالیتمان دارد، به طور مثال : هنری ،آموزشی ، ورزشی و… ، هر زمان که بتوانیم این ایده ها را به بخش تولید و ارائه برسانیم به طوری که برای مخاطبینمان جذاب باشد تولید محتوا انجام داده ایم.

چرا باید تولید محتوا را جدی گرفت؟

چرا دارندگان پیج های اینستاگرام که به دنبال رشد پیجشان هستند باید تولید محتوا را جدی بگیرند؟ در جواب باید بگوییم که تولید محتوا به آنها کمک میکند مخاطب و مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنند تا مخاطبان درگیرشان شوند و لذت ببرند. همچنین می‌توانند بازدید کنندگان جدیدی به سمت پیج خود بیاورند. درنهایت، درآمدی مجزا از پیجشان داشته باشند.

تولید محتوا در اینستاگرام

 

شیوه های تولید محتوای اصولی در اینستاگرام

حال لازم است مروری بر شیوه های تولید محتوای اصولی در اینستاگرام داشته باشیم:

۱٫مهم ترین و اصلی ترین مورد این است که مسیر جذب مخاطبانتان را بشناسید:

شاید برایتان سوال پیش بیاید که این به چه معناست؟ راحت تر بخواهیم عنوان کنیم باید بگوییم برای موفق شدن در اینستاگرام ابتدا باید هدف خود را مشخص و سپس مخاطب خود را بشناسید تا در نهایت بتوانید برند خود را به درستی معرفی کنید.

۲٫ بررسی رقبا:

مورد بعدی که باید به آن اشاره کنیم این است که باید رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید تا ببینید چطور می‌توان با نمونه برداری از محتواهای دیگران و بدون کپی  از آن‌ها،  ایده‌های خود را عملی کنید. نکته ی دیگری که وجود دارد این است که با شناخت رقبا و فعالیت‌های آنان متوجه می‌شوید که چه فعالیت‌هایی هست که تا به حال انجام نشده و می‌تواند برگ برنده شما در تولید محتوا و جلب توجه مخاطبانتان باشد.

۳٫ برای تولید محتوای پیجیتان تقویم داشته باشید:

به طور متوسط برندها در هر هفته ۴ الی ۵ تصویر جدید را در پیج خود منتشر می‌کنند. به عبارت دیگر، صفحات این برندها در سال حدود ۲۰۰ پست مختلف را منتشر می‌کنند! حال تصور کنید وقتی چنین حجمی از محتوا را در صفحه خود منتشر می‌‌کنید، تشخیص اینکه پست بعدی شما چه چیزی باشد و تا به حال چه پست‌هایی را منتشر نکرده اید، بسیار سخت خواهد شد.اینجاست که باید با ساختن یک تقویم محتوایی مناسب هم در وقت خود صرفه‌جویی کرده اید و هم حضور خود را در اینستاگرام به درستی مدیریت کرده اید.

 

برای بسیاری از شما احتمالا این سوال پیش بیاید که در این تقویم چه مواردی باید رعایت شود؟ درجواب باید بگوییم در تقویم خود نوع محتوایی که قرار است کار کنید (موضوع پست، اینکه عکس است یا ویدیو یا…) را مشخص کنید و علاوه بر آن، کپشن، هشتگ‌ها و زمان انتشار پست را نیز مشخص کنید. تنها با برنامه‌ریزی و تدوام است که در اینستاگرام به موفقیت می‌رسید. ازطرفی بعضی از کاربران یا برندها نیز که برای مدیریت پیجشان از خرید ربات اینستاگرام استفاده میکنند، لازم است که تایم مناسبی را برای انتشار پست برای ربات تنظیم کنند

۴٫ از تبلیغات زیاد پرهیز کنید:

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم پرهیز کردن از تبلیغات به صورت پشت سر هم است. معمولا کاربران در اینستاگرام علاقه‌ای به دیدن تبلیغات پی در پی ندارند و صفحاتی که به صورت مداوم این کار را انجام می‌دهند، آنفالو می‌کنند و تمایلی به دنبال کردن آن نشان نمیدهند.

پس بهتر است توجه خود را بیشتر روی تولید محتوای با کیفیت و جذاب گذاشته و  تولید محتوای خود را با ریتم مشخص و به اندازه‌ی محصولات و خدمات خود را معرفی کنید تا احساس رضایت بیشتری را در مخاطبانتان ایجاد کنید.

 

انواع محتوا در اینستاگرام

محتواها به روش های مختلفی در دید مخاطبین قرار می گیرد و یکی از قدرتمندترین ابزار ها برای جلب توجه است. درادامه با انواع آن آشنا می شوید و در مورد یکی از مهم ترین آنها که محتوای متنی است صحبت می کنیم.

انواع تولید محتوا در اینستاگرام

 

۱٫محتوای متنی

۲٫محتوای گرافیکی

۳٫محتوای تصویری

۴٫ویدیویی

۵٫محتوای تعامی

۶٫محتوای صوتی

برای تولید محتوای متنی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

۱٫ دقت کردن به مخاطبین هدف

برای اینکه تولید محتوا انجام دهید باید به این موضوع توجه کنید که مخاطبین شما در چه رده سنی هستند.همینطور پیدا کردن علاقه مندی آنها به شما در تولید یک محتوای با کیفیت کمک زیادی می کند. به طور مثال تولید یک پکیج برای فروش لوازم ورزشی که مخاطبین شما ورزشکار هستند.

۲٫ به کاربردن از جملات انگیزشی

تولید پست هایی با این موضوع مخاطبان زیادی را به سمت خود کشانده است، پست هایی با جملات انگیزشی و پر انرژی و با داشتن تصویر های با کیفیت تولید کنید که از این طریق می توانید انرژی مبت و انگیزه را به مخاطبین خود انتقال دهید.

۳٫ به کارگیری از داستان در تولید محتوا

برای انجام این کار می توانید عکس های مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای آنها به صورت داستانی متن بنویسید، به این توجه کنید که داستانی که می نویسید با تصاویرتان هم خوانی داشته باشد و مرتبط با آن باشد.همچنین می توانید این داستان ها را مرتبط با برند و یا شخصیت خودتان باشد.

۴٫ برای پست ها برنامه ریزی کنید

اگر برای پست های خود برنامه ریزی داشته باشید می توانید در جذب کابران تاثیر بسیاری داشته باشد. نکته مهمی که وجود دارد برنامه ریزی درمورد زمانبندی درست برای منتشر کردن پست ها می باشد که برای این کارهم می توانید از ابزار های مختص این کار یا از طریق خود اینستاگرام در بخش insights زمانبندی را انجام دهید. که با انجام این کار باعث جذب بیشتر مخاطبین به پیج شما می شود.

۵٫ به کارگیری از دایرکت ها و کامنت ها

یکی از موارد مهمی که دیگر کاربران به آن توجه می کنند نظرات دیگر کاربران درمورد محصولات و پیج شما است. به همین دلیل می توانید از از نظرات و سوالاتی که دردایرکت از شما می پرسند و همچنین کامنت هایی در پست های شما قرار می دهند استفاده کنید. مثلا اگر نظری یا سوالی از شما پرسیده اند را به صورت عمومی در پست ها جواب دهید با انجام این کار می توانید به تولید محتوا بپردازید.

با تولید محتوا در اینستاگرام کسب درآمد کنید!
همانطور که اینستاگرام به مرور زمان رو به بزرگتر شدن می رود به دنبال خودش مشاغل بیشتری را هم به وجود آمده است.
اگر در سالهای قبل به شما می گفتند که می توانید با تولید محتوا در اینستاگرام کسب درآمد کنید باورش برایتان سخت بود. همینطور در همین زمان حال هم کسی درآمد میلیونی اینفلوئسرها را باور نمی کند.

با ما همراه باشیدتا بدانیم چطور می شود از طریق تولید محتوا در اینستاگرام می شود به درآمد میلیونی رسید.

تولید محتوا- تولید محتوا در اینستاگرام

 

۱٫کسب و کار خودتان را معرفی کنید
با استفاده از اینستاگرام می توانید کسب و کار خودتا را معرفی کنید خیلی ها از این طریق خدمات و محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
شماهم با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی می توانید این روش را انجام دهید و با ارائه محتوای با کیفیت عالی محصولات خود را بفروش برسانید درآمد چند برابری داشته باشد.

۲٫بلاگر شوید
بلاگرها عده ای دیگر هستند که در اینستاگرام فعالیت می کنند، هرکسی می تواند بلاگر شود. اگر شماهم در زمینه ای تخصصی دارید می توانید با تکنولوژی همراهش کنید و درمورد آن تولید محتوا انجام دهید
کاربران هم کم کم به سمت شما می آیند و همراه خود به شما هم اعتبار می دهند.

۳٫کارشناس شبکه های اجتماعی
یکی از شغل های جذاب که در این حوزه وجود دارد کارشناس شبکه های اجتماعی است که وظایفش تولید محتوا، ارائه تقویم محتوایی، ایده پردازی، تدوین استراتژی و… است.
این کار هم به صورت حضوری و هم به صورت فریلنسری انجام دهید.

و در آخر…

ما در این مقاله به طور مفصل در مورد تولید محتوا در اینستاگرام صبحت کردیم و برای شما توضیح دادیم که از چه اصولی برای تولید محتوا پیروی کنید که در آن موفق شوید. و در اخر هم در مورد اینکه با تولید محتوا در این شبکه اجتماعی چطور می شود به درآمد برسیم حرف زدیم.

قبل از اینکه دستم را از روی کیبورد بردارم اگر می خواهید در اینستاگرام پیج موفقی داشته باشید می توانید از وب سایت ما کمک بگیرید.
امیدواریم که از خواندن این مقاله نهایت لذت واستفاده را برده باشید.

  • flw11 flw11
  • ۰
  • ۰

با کاربردهای هشتگ در اینستاگرام آشنا شوید - فالو وان

هشتگ های اینستاگرامی یکی از اصلی ترین راه ها بری افزایش تعامل صفحه شما به حساب می آید. به گونه ای که شاید خیلی از مخاطبان با برند شما از طریق هشتگ آشنا شوند و آن را دنبال کنند. با استفاده از هشتگ های مرتبط و کاربردی می توانید تصویر مثبت تر و واضح تری از برند خودتان را به مردم نشان دهید.

فالووان و نکات هشتگ گذاری

هشتگ چیست؟

هشتگ گذرای یعنی برچسب گذاری محتوا با # . وقتی محتوایی تولید می کنیم از طریق برچسب گذاری نشان می دهیم که این محتوا درباره چه موضوعی است و در چه طبقه ای قرار می گیرد.

ما می توانیم ه

شتگ ها را در کپشن پست ها و یا روی استوری ها استفاده کنیم و از این طریق آن ها را به قسمت سرج هشتگ ها راه بدیم. پس به این صورت پست ها و استوری های ما شانس بازدید شدن توسط افرادی که ما را فالوو نکردن را پیدا می کنند.

انواع هشتگ

هشتگ ها به طور کلی به سه دسته تقسیم میشوند که شمامیتوانید از آن استفاده کنید:

هشتگ توضیح

محتوای ارسالی را به صورت طبقه بندی شده در دید مخاطبین قرار میدهداین بخاطر انتقال حس  که محتوای ارسالی دارد به کاربران انتقال بشود

هشتگ برند

این هشتگ ها برای معرفی شرکتی است که هشتگ مربوط به همین شرکت  است و در تمام محتوای منتشر شده در اینستاگرام این هشتگ ها ثبت میشود و این هشتگ ها به این برند ها اختصاص داده شده است

هشتگ کمپین (مدت دار)

این نوع هشتگ ها در زمان خاصی براساس اتفاقی به وجود می آیند ترند میشوند و طی زمانی معینی به پایان می رسد

اولین کاربرد هشتگ در کجا بوده است؟

در دنیای برنامه نویسی، زبان برنامه نویسی c اولین جایی بود که از هشتگ در قواعد و Syntax آن استفاده شد. همچنین در تلفن‌ها هم از علامت هشتگ در سمت راست دکمه‌ صفر استفاده شده است.

کاربرد هشتگ در اینستاگرام چیست؟

ساده ترین کاربرد هشتگ در اینستاگرام ، مشخص کردن موضوع مطلب است. با این کار، مخاطب می‌تواند تمرکز بهتری بر روی موضوع پیدا کند و محور اصلی محتوای شما را تشخیص دهد.

فرض کنید شما یک کتابخانه دارید و کتاب هایتان را براساس موضوع دسته بندی کرده اید و هر دسته را در یک طبقه گذاشته اید ، یک طبقه به کتاب های بازاریابی، یک طبقه به کتاب های تبلیغات و یک طبقه به کتاب های انگیزشی و … اختصاص داده اید.

حال اگر بخواهید کتاب جدید به کتابخانه اضافه کنید یا کتابی با موضوع خاصی مطالعه کنید جایگاه آن با توجه به طبقه بندی که کرده اید مشخص است. اینستاگرام در مورد هشتگ ها به همین صورت عمل می کند.

افزایش فالوور

 

مزایای هشتگ در اینستاگرام

  • بااستفاده از هشتگ ها میتوان موضوع خاصی را در جستجوی گستره انجام داد
  • بااستفاده از هشتگ ها میتوان بین موضوع مورد نظر محتوای مورد نظر راجستجو کرد
  • هشتگ هادر اینستاگرام کمک بسزایی به پیج هایی دارای کسب کار میکند زیرا استفاده از هشتگ ها کمک میکند کسب کار شما بیشتر دیده بشود
  • اگر شما هشتگ در پست های خود قرار بدهید با جستجوی هشتگ ها پست شما هم در آن هشتگ قرار میگیرد

کاربردهای دیگر هشتک:

  1. از دیگر کاربرهای هشتگ این است که وقتی که گروه (طبقه) پست ما برای اینستاگرام به راحتی قابل تشخیص باشد اینستاگرام در نشان دادن پست ما در اکسپلور راحت تر عمل می کند.
  2. کسانی که دنبال یک موضوع خاص هشتگ را سرچ می کنند محتوای ما را می بینند.
  3. کمک به یافتن مطالبی که در اینستاگرام جستجو می شود.
  4. انتقال پیام و بار احساسی مطلب منتشر شده به مخاطبین
  5. محتوا در دسته بندی درست قرار می گیرد
  6. از طریق هشتگ می توان ورودی گرفت
  7. اینستاگرام موضوع پیج را به راحتی می فهمد
  8. باعث افزایش بازخورد پیج می شود

پس با توجه به عملکرد هشتگ ها نیازی به هشتگ گذاری زیاد و بی ربط نیست. زیرا دیر یا زود اینستاگرام متوجه می شود و پست ما را محدود می کند. پس از هشتگ ها برای برچسب گذاری (طبقه بندی) محتوا استفاده کنید نه صرفا راهی برای افزایش بازدید. اگر می خواهید که کاربران با محصولات شما آشنا شوند می توانید از سایت فالووان با خرید بازید اینستاگرام این کار را به راحتی انجام داده و یک تصویر مطلوب از نام تجاری خود ایجاد کنید.

نکته:هشتگ ها در ربات افزایش فالوور اینستاگرام از اهمیت فراوانی برخوردار است برای افزایش فالوور اینستاگرام

از چه هشتگی استفاده کنیم؟

به طور کلی هشتگ های پرسرچ رو بیشتر استفاده کنید . سعی کنید همیشه هشتگ هایتان کاملا مرتبط با موضوع باشد . می توانید از هشتگ های ترند یا همان موضوعات داغ روز مثل کرونا هم استفاده کنید.  یادتان باشد اگر هشتگی مرتبط بود ولی پرمصرف بود دلیل بر استفاده نکردنش نیست. آن هشتگ هم به دیده شدنتان کمک میکند. ضمنا هشتگ های اختصاصی خودتان را هم می توانید در مطالب استفاده کنید.

بهترین هشتگ ها، هشتگ های ترکیبی هستند که اشاره به موضوع کلی پست و جزئیات آن دارند . این هشتگ ها شانس بیشتری در افزایش بازدیدکنندگان به شما می دهند. مثل #صندلی_چوبی #معماری_داخلی_و_دکوراسیون

 

در قسمت بیو، هشتگ بنویسیم یا نه؟

امکان قرار دادن هشتگ در بیو وجود دارد، اما حقیقت این است که کاربردش معرفی هشتگ های اختصاصی ما می باشد. در غیر این صورت با قرار دادن هشتگ در بیو تاثیری روی بازید پروفایل ما گذاشته نمی شود. گر چه در کل ما پیشنهاد نمی دهیم که از هشتگ در بیو استفاده کنید، چون دیزاین بیو را خراب می کند.

هشتگ های پر مصرف خوب است ؟

خیلی از افراد برای نوشتن هشتگ اول یک سرچ در اینترنت می کنند و هشتگ های پر استفاده را مشخص می کنند و در زیر پست قرار می دهند. این یک اشتباه است. با هشتگ ها مثل کلمات کلیدی برخورد کنید. هشتگی خوب است که پر سرچ باشد. برای پیدا کردن این هشتگ خودتان را بزارید جای مخاطب، امکان دیده شدن ما در هشتگ های پر استفاده کمتر بوده اما در هشتگ های پرسرچ بیشتر است.

فالووان

هشتگ در کپش باشد یا در کامنت؟

هیچ فرقی بین گذاشتن هشتگ داخل کپشن یا داخل کامنت وجود ندارد. این موضوع که هشتگ را در کپش بزارید یا در کامنت کاملا بستگی به سلیقه خودتان دارد. استفاده از هشتگ ها داخل کامنت شاید باعث شود کپش شما نظم بهتری بگیرد.

نکات  کلیدی دراستفاده از هشتگ اینستاگرام

  • قبل از اینکه هشتگ هارادر پست های خود قرار بدهید در اینستاگرام آن را جستجو کنید،باجستجوشما میزان محبوبیت و اینکه هشتگ مشابه میتوان پیدا کرد
  • باید به این نکته توجه داشته باشد که در هشتگ ها نمیتوان از فاصله ها استفاده کرد برای جداسازی کلمات از (_) در فارسی ودر کلمات انگلیسی ازحروف بزرگ استفاده کنید
  • استفاده از اعداد در هشتگ ها مجاز است اما استفاده از کارکتر ها مجاز نیس مانند%#$@*
  • اگر علاقه مند هستید پست های منتشرشده در یک دسته بندی قرار بگیرد میتوانید از هشتگ استفاده کنید نکته قابل توجه این است که از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید
  • از هشتگ های طولانی استفاده نکند از هشتگ های کوتاه و کاربردی استفاده کنید
  • هشتگ های که اختصاص به برند خود دارد را دقت کنید از چه کلماتی استفاده میکنید
  • سعی کنید از هشتگ هایی استفاده کنید که مفهوم ومعنای خاصی داشته باشد
  • ومهمترین نکته استفاده از هشتگ هایی که مرتبط به محتوای منتشرشده استفاده کنید

 

 

بهترین بهره از استفاده از هشتگ ها:

همان طور که استفاده از هشتگ ها بسیار مفید است ولی عدم دقت کافی در هشتگ گذاری بسیار برای پست های و محتوای ارسالی شما مضر است طی تحقیقاتی که انجام شد  توییت های دارای دو هشتگ به مرور زمان افراد کمتری را درگیر خود میکندو همچنین در پست های فیسبوک هم به این صورت است

اما در پست های اینستاگرام برعکس عمل میکند هرچه هشتگ بیشتری استفاده کنید افراد بیشتری پست های شمار میبیند

و آمار پیج شما بالا میرود در استوری اینستاگرام کمتر از ۱۰ هشتگ استفاده کنید که بیشتر دیده شود استفاده بیش از حد باعث میشود کمتر دیده شود

نمودار استفاده از هشتگ ها در پیش رفت پیج شما:

خریدفالوور

مطالب مرتبط:

در مظالعه هایی که افراد خاص انجام داده اند شناخت کافی از فضای مجازی و استفاده از هشتگ های مرتبط وبدور از اسپ کردن

کمک فراوانی به بیشتر دیده شدن پیج شمادر شبکه های مجازی مانند اینستاگرام میکند استفاده از ۸۰درصد از کاربران فعال اینستاگرام از هشتگ ها باعث شده است استفاده از هشتگ ها به یک امر طبیعی در ارسال و منتشر کردن محتوادر اینستاگرام تبدیل شود

استفاده از هشتگ ها در پست ها به ساده ترین روش انجام میشود کافی است قبل از هشتگ #قرار دهید هشتگ های مورد نظر و هشتگ های با آن موضوع برای شما نمایش داده میش.د و شما از آن میتوانید استفاده کنید

 سخن پایانی:

استفاده از هشتگ ها برای رشد شما در شبکه های مجازی تاثیر بسزایی دارد،اما در استفاده از هشتگ ها باید توجه کرد که هشتگ هایی استفاده کنید که با موضوع ارسالی شما مربوط باشد این به  پست های شما خیلی کمک میکند و باعث میشود پست های شمادر آن دسته قرار بگیرد که مخاطب پشت شمااست و در نتیجه باعث میشود تعامل پیج شمادر اینستاگرام بالا برود. شما میتوانید هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان ایجاد کنید و به نام برند خود نام گذاری کنید این سببب میشود کسب کارتان بیشتر دیده شود.

برای اینکه در پیج خود پیشرفت داشته باشید می توانید از  ارسال دایرکت انبوه اینستاگرم و خرید لایک کمک بگیرید.

  • flw11 flw11
  • ۰
  • ۰

راز داشتن یک پروفایل خوب برای افزایش فالوور اینستاگرام - فالو وان

یکی از راه های پیشرفت و رشد پیج و کسب و کار افزایش فالوور اینستاگرام است. این روزها همه به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند. روش های زیادی برای افزایش و جذب فالوور اینستاگرام وجود دارد. ما در این مطلب می خواهیم جذب فالوور اینستاگرام از طریق پروفایل را برایتان توضیح دهیم.

جذب فالوور اینستاگرام

راه های افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

بدون شک یکی از مهم ترین عوامل موثر در جذب فالوور و مشتریان احتمالی وجود یک پروفایل جذاب است. اولین چیزی که افراد با بازدید از پیج شما با آن مواجه خواهند شد محتواهای شما نیست، لوگو یا تصویر پروفایل شماست.

صفحه پروفایل یکی از پربازدیدترین مکان هایی است که افراد به آن سر می زنند. تصویر پروفایل اینستاگرام نشانگر هویت شماست. هویت واقعی یکی از عناصر کلیدی در جذب فالوور اینستاگرام است. از تصاویر بی هویت مانند منظره، گل، خودرو، عکس نوشته و …استفاده نکنید. این کار اعتماد مخاطبان را کاهش می دهد.

در ابتدا باید به فکر یک ویترین خوب برای افزایش و جذب فالوور اینستاگرام باشید. بر فرض که شما دارای مغازه هستید باید به فکر یک ویترین خوبی هم باشید. این موضوع باید در صفحه پیج تان هم نیز اعمال شود. دقت کنید که پرفایلی که انتخاب میکنید باید با نوع کسب و کار و فضای پیج تان سازگار باشد.

اگر دارای یک فروشگاه هستید، یک عکس حرفه ای از سردر مغازه خود تهیه کنید و آن را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید. اگر صفحه شما شخصی است حتما یک عکس واضح از چهره خودتان قرار دهید. و اگر دارای یک برند هستید لوگوی آن را در پروفایل اینستاگرام قرار دهید.

شما فقط یک شانس برای تاثیرگذاری روی بازدیدکنندگان از صفحه اینستاگرامتان با لوگویتان دارید. تصویر پروفایل شما در نیوزفید اینستاگرام خیلی کوچک در کنار نام کاربری شما نمایش داده می شود و تا کاربری وارد پروفایل شما نشود نمی تواند تصویر بزرگ شده آن را ببیند، در نتیجه تصویر پروفایل شما باید آنقدر جذاب باشد که نظر ببیندگان را در کسری از ثانیه جلب کند.

وقتی شروع به ساختن مخاطبان و تعامل با فالوئرهایتان کردید، لوگوی شما بخش جدانشدنی ای از هویت برندتان خواهد بود. در ضمن وقتی با فالوورهایتان تعامل برقرار می کنید لوگوی شما به عنوان بخشی از یک نوتیفیکیشن روی حساب کاربر اینستاگرام ظاهر خواهد شد.

جذب فالوور اینستاگرام

روش های خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام

پروفایلتان را بهینه سازی کنید:

برای افرایش فالوور اینستاگرام پروفایل خود را سفارشی کنید تا ظاهر خوبی پیدا کند. این کار باعث می شود که فالوور های شما متوجه شوند که چه کسی هستید و به چه دلیل باید شما را دنبال کنند.

باید مطمئن شوید که نام کاربری شما قابل شناسایی بوده و به راحتی قابل جستجو است. برای مثال اگر صاحب کسب و کاری هستید، سعی کنید نام کسب و کار خود را به عنوان اولین قسمت از نام کاربری خود نگه دارید تا کسانی که در جست و جوی شغل شما هستند ، به شما مراجعه کنند.

نام صحفه و پروفایل اینستاگرام:

نام صفحه خود را به زبان فارسی بنویسید. اگر دارای فروشگاه یا صاحب برندی هستید می توانید در قسمت نام کاربری پروفایل اینستاگرام، نام برند خود را به انگلیسی بنویسید. این کار باعث می شود که مخاطب در هر صورتی شما را جستجو کرده و به آسانی به شما دسترسی پیدا کند.

به هیچ عنوان از علائمی مانند خط تیره در نام پروفایل خود استفاده نکنید. نام گذاری باید به صورتی باشد علاوه بر داشتن هویت، تایپ و پیدا کردن آن هم برای مخاطب راحت باشد.

برجسته باشید:

لوگوی شما باید به چشم بیاید! لوگوی شما در گوشه بالای سمت چپ هر پستی که می گذارید ظاهر خواهد شد. یکی از راه های انجام این کار استفاده از زمینه ی سفید یا تیره است و بعد لوگو را با استفاده از رنگ مخالف نشان دهید. اگر می خواهید اسم برندتان شناخته شود، لوگو باید توجه بقیه را جلب کند. مردم باید به لوگوی شما نگاه کنند و شما و برندتان را در لحظه بشناسند ، درست مانند شرکت اپل.

ساده باشید:

کاربران اینستاگرام نمی توانند جزئیات ظریف و کوچکی را روی صفحه موبایلشان ببینند و لوگوی شما پیجیده باشد به سختی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. لوگویی را انتخاب کنید که نشان دهنده کسب و کارتان باشد و در عین حال سادگی را هم فراموش نکنید.

پیج برندینگ:

اگر با اکانت یک برند یا آژانس فعالیت دارید از لوگو استفاده کنید، که به شناخت عمیق و بهتر برند کمک می کند حتی باعث جذب افراد به برند شما می شود.

جذب فالوور اینستاگرام

کادر بندی، تاثیرگذاری:

باید به کادر بندی عکستان هم دقت کنید. اگر عکس خودتان را می گذارید، دقت کنید در کادر مناسب قرار گرفته باشد و زاویه دوربین در درست ترین حالت ممکن باشد.

نورپردازی:

نورپردازی خیلی مهم است. باید نور مناسبی به سوژه بتابد. یعنی اگر تصویر خودتان است نباید تاریک یا خیلی نورانی باشد. این نکته خیلی مهم است که اگر تجهیزات برای نورپردازی ندارید بهترین گزینه نور طبیعت است.

چرا افزایش فالوور اینستاگرام مهم است؟

برای اینکه کسب و کار شما در حوزه فروش، بازاریابی موفق شود بدون شک تنها راه رسیدن به این موفقیت افزایش فالوور است.که برای انجام این کارهم روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله افزایش فالوور از طریق پروفایل را برای شما توضیح داده ایم.

افرادی که دارای کسب و کاری هستند برای بهتر دیده شدن نیاز به فالوور زیاد دارند.

هر چقدر فالوور یک ییج بیشتر باشد تبلیغات آن پیج هم بیشتر می شود.

با داشتن فالوورهای زیاد در اینستاگرام باعث می شود که مشهور شوید و دیگران برای دیدن تصاویر و اطلاعات بیشتر به صفحه شما سر بزنند.

جذب فالوور اینستاگرام را می توان راه موفقیت برای کسب و کارهای تجاری دانست.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. می توانید از طریق سایت فالووان اقدام به خرید فالوور ارزان کنید.

 

فالوورها نقش مهمی در پیشرفت شما دارند!

داشتن فالوور بالا برای پیج شما از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید آن را نادیده بگیرید، هرچقدر که شما فالوورهای بیشتری داشته باشید، باعث بیشتردیده شدن شما می شود و باعث می شود افراد بیشتری با شما آشنا شوند.
با فالوورهای بیشتر مشهور شوید
شما اگر از اینستاگرام بتوانید به درستی استفاده کنید می توانید یک موقعیت خوب برای کار و برندتان به وجود بیاورید. اینستاگرام شما را به افراد زیادی معرفی می کند و همینطور به شما کمک می کند که برای کسب و کارتان مشتری های زیادی بدست آورید، بالا بودن فالوورها یعنی داشتن مشتری های زیاد که این یک نکته مثبت در هرکسب و کاری است. همینطور داشتن فالوور زیاد باعث می شود که کسب و کارتان مشهور شود به دلیل اینکه هر فردی که وارد صفحه اینستاگرام شما شود و فالوورهایتان را ببیند می تواند حس کند که شما یک برند با کیفیت و مشهور در ارائه خدمات و محصولاتتان هستید.

 

فالوور بالا و کسب درآمد

زمانی که تعداد فالوورهای شما بالا باشد می توانید از طریق تبلیغات هم کسب درآمد کنید، افراد زیادی که در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارند برای فروشگاه ها، شرکت ها،مرکزهای خرید و… تبلیغات انجام می دهند و هزینه دریافت می کنند و از این طریق کسب درآمد می کنند.

 

مشهور شوید

فالوورهای بالا می تواند شما را به شهرت برسانند که از این طریق افراد خود به خود برای بازدید از پیج شما و دیدن پست های منتشر شده به سمت شما کشیده می شوند.

 

بالا رفتن دنبال کننده ها

داشتن فالوور بالا باعث می شود هر روز تعدا فالوورهای شما زیادتر شود، زمانی که کاربران وارد پیج شما می شوند و با دیدن حجم بالای فالوورهایتان کنجکاو می شوند شما را دنبال کنند و همین عامل باعث فالو کردن افراد زیادی می شود.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید با آن افزایش فالوور داشته باشید به کارگیری ربات اینستاگرام است.
با استفاده از این روش می توانید به همه مواردی که در بالا گفته شد برسید، تقریبا همه شرکت ها و تجارت های بزرگ برای مشهور شدن و پیشرفت در کارهای خود از ربات اینستاگرام استفاده می کنند و از این طریق با افراد واقعی در ارتباط باشند و شناخته شوند.
از طریق ربات اینستاگرام می توانید فالوور های واقعی و فعال داشته باشید و همچنین می توانید با آنها در ارتباط باشید. اگر تصمیم دارید افزایش فالوور داشته باشید و می خواهید از ربات اینستاگرام استفاده کنید وب سایت فالووان این خدمات را در اختیار شما قرار می دهد تا با خیال راحت بتوانید از آن برای موفقیت و پیشرفت کارتان استفاده کنید.

 

نمودار افزایش فالوور با ربات اینستاگرام

افزایش فالوور با ربات اینستاگرام

 

 

نتیجه گیری:

از این مقاله نتیجه گرفتیم که یکی از عامل های مهم در رسیدن به موفقیت کسب و کارهایی که فعالیت آنها در اینستاگرام افزایش فالوور است که برای بدست آوردن فالوورها باید روش های مختلفی را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه رسید ما در اینجا چند مورد مهم برای رسیدن به فالوور بالا به شما گفتیم یکی از مهم ترین آنها جذب فالوور از طریق پروفایل، حتما سعی کنید این مورد را به کارببرید و از پروفایلی استفاده کنید که با کیفیت باشد و کاربران را جذب خود کند برای انجام این کارهم روش هایی را توضیح دادیم امیدوارم که استفاده کنید و نتیجه های خوبی از آن دریافت کنید.

 

  • flw11 flw11
  • ۰
  • ۰

با کاربردهای هشتگ در اینستاگرام آشنا شوید - فالو وان

هشتگ های اینستاگرامی یکی از اصلی ترین راه ها بری افزایش تعامل صفحه شما به حساب می آید. به گونه ای که شاید خیلی از مخاطبان با برند شما از طریق هشتگ آشنا شوند و آن را دنبال کنند. با استفاده از هشتگ های مرتبط و کاربردی می توانید تصویر مثبت تر و واضح تری از برند خودتان را به مردم نشان دهید.

فالووان و نکات هشتگ گذاری

هشتگ چیست؟

هشتگ گذرای یعنی برچسب گذاری محتوا با # . وقتی محتوایی تولید می کنیم از طریق برچسب گذاری نشان می دهیم که این محتوا درباره چه موضوعی است و در چه طبقه ای قرار می گیرد.

ما می توانیم ه

شتگ ها را در کپشن پست ها و یا روی استوری ها استفاده کنیم و از این طریق آن ها را به قسمت سرج هشتگ ها راه بدیم. پس به این صورت پست ها و استوری های ما شانس بازدید شدن توسط افرادی که ما را فالوو نکردن را پیدا می کنند.

انواع هشتگ

هشتگ ها به طور کلی به سه دسته تقسیم میشوند که شمامیتوانید از آن استفاده کنید:

هشتگ توضیح

محتوای ارسالی را به صورت طبقه بندی شده در دید مخاطبین قرار میدهداین بخاطر انتقال حس  که محتوای ارسالی دارد به کاربران انتقال بشود

هشتگ برند

این هشتگ ها برای معرفی شرکتی است که هشتگ مربوط به همین شرکت  است و در تمام محتوای منتشر شده در اینستاگرام این هشتگ ها ثبت میشود و این هشتگ ها به این برند ها اختصاص داده شده است

هشتگ کمپین (مدت دار)

این نوع هشتگ ها در زمان خاصی براساس اتفاقی به وجود می آیند ترند میشوند و طی زمانی معینی به پایان می رسد

اولین کاربرد هشتگ در کجا بوده است؟

در دنیای برنامه نویسی، زبان برنامه نویسی c اولین جایی بود که از هشتگ در قواعد و Syntax آن استفاده شد. همچنین در تلفن‌ها هم از علامت هشتگ در سمت راست دکمه‌ صفر استفاده شده است.

کاربرد هشتگ در اینستاگرام چیست؟

ساده ترین کاربرد هشتگ در اینستاگرام ، مشخص کردن موضوع مطلب است. با این کار، مخاطب می‌تواند تمرکز بهتری بر روی موضوع پیدا کند و محور اصلی محتوای شما را تشخیص دهد.

فرض کنید شما یک کتابخانه دارید و کتاب هایتان را براساس موضوع دسته بندی کرده اید و هر دسته را در یک طبقه گذاشته اید ، یک طبقه به کتاب های بازاریابی، یک طبقه به کتاب های تبلیغات و یک طبقه به کتاب های انگیزشی و … اختصاص داده اید.

حال اگر بخواهید کتاب جدید به کتابخانه اضافه کنید یا کتابی با موضوع خاصی مطالعه کنید جایگاه آن با توجه به طبقه بندی که کرده اید مشخص است. اینستاگرام در مورد هشتگ ها به همین صورت عمل می کند.

افزایش فالوور

 

مزایای هشتگ در اینستاگرام

  • بااستفاده از هشتگ ها میتوان موضوع خاصی را در جستجوی گستره انجام داد
  • بااستفاده از هشتگ ها میتوان بین موضوع مورد نظر محتوای مورد نظر راجستجو کرد
  • هشتگ هادر اینستاگرام کمک بسزایی به پیج هایی دارای کسب کار میکند زیرا استفاده از هشتگ ها کمک میکند کسب کار شما بیشتر دیده بشود
  • اگر شما هشتگ در پست های خود قرار بدهید با جستجوی هشتگ ها پست شما هم در آن هشتگ قرار میگیرد

کاربردهای دیگر هشتک:

  1. از دیگر کاربرهای هشتگ این است که وقتی که گروه (طبقه) پست ما برای اینستاگرام به راحتی قابل تشخیص باشد اینستاگرام در نشان دادن پست ما در اکسپلور راحت تر عمل می کند.
  2. کسانی که دنبال یک موضوع خاص هشتگ را سرچ می کنند محتوای ما را می بینند.
  3. کمک به یافتن مطالبی که در اینستاگرام جستجو می شود.
  4. انتقال پیام و بار احساسی مطلب منتشر شده به مخاطبین
  5. محتوا در دسته بندی درست قرار می گیرد
  6. از طریق هشتگ می توان ورودی گرفت
  7. اینستاگرام موضوع پیج را به راحتی می فهمد
  8. باعث افزایش بازخورد پیج می شود

پس با توجه به عملکرد هشتگ ها نیازی به هشتگ گذاری زیاد و بی ربط نیست. زیرا دیر یا زود اینستاگرام متوجه می شود و پست ما را محدود می کند. پس از هشتگ ها برای برچسب گذاری (طبقه بندی) محتوا استفاده کنید نه صرفا راهی برای افزایش بازدید. اگر می خواهید که کاربران با محصولات شما آشنا شوند می توانید از سایت فالووان با خرید بازید اینستاگرام این کار را به راحتی انجام داده و یک تصویر مطلوب از نام تجاری خود ایجاد کنید.

نکته:هشتگ ها در ربات افزایش فالوور اینستاگرام از اهمیت فراوانی برخوردار است برای افزایش فالوور اینستاگرام

از چه هشتگی استفاده کنیم؟

به طور کلی هشتگ های پرسرچ رو بیشتر استفاده کنید . سعی کنید همیشه هشتگ هایتان کاملا مرتبط با موضوع باشد . می توانید از هشتگ های ترند یا همان موضوعات داغ روز مثل کرونا هم استفاده کنید.  یادتان باشد اگر هشتگی مرتبط بود ولی پرمصرف بود دلیل بر استفاده نکردنش نیست. آن هشتگ هم به دیده شدنتان کمک میکند. ضمنا هشتگ های اختصاصی خودتان را هم می توانید در مطالب استفاده کنید.

بهترین هشتگ ها، هشتگ های ترکیبی هستند که اشاره به موضوع کلی پست و جزئیات آن دارند . این هشتگ ها شانس بیشتری در افزایش بازدیدکنندگان به شما می دهند. مثل #صندلی_چوبی #معماری_داخلی_و_دکوراسیون

 

در قسمت بیو، هشتگ بنویسیم یا نه؟

امکان قرار دادن هشتگ در بیو وجود دارد، اما حقیقت این است که کاربردش معرفی هشتگ های اختصاصی ما می باشد. در غیر این صورت با قرار دادن هشتگ در بیو تاثیری روی بازید پروفایل ما گذاشته نمی شود. گر چه در کل ما پیشنهاد نمی دهیم که از هشتگ در بیو استفاده کنید، چون دیزاین بیو را خراب می کند.

هشتگ های پر مصرف خوب است ؟

خیلی از افراد برای نوشتن هشتگ اول یک سرچ در اینترنت می کنند و هشتگ های پر استفاده را مشخص می کنند و در زیر پست قرار می دهند. این یک اشتباه است. با هشتگ ها مثل کلمات کلیدی برخورد کنید. هشتگی خوب است که پر سرچ باشد. برای پیدا کردن این هشتگ خودتان را بزارید جای مخاطب، امکان دیده شدن ما در هشتگ های پر استفاده کمتر بوده اما در هشتگ های پرسرچ بیشتر است.

فالووان

هشتگ در کپش باشد یا در کامنت؟

هیچ فرقی بین گذاشتن هشتگ داخل کپشن یا داخل کامنت وجود ندارد. این موضوع که هشتگ را در کپش بزارید یا در کامنت کاملا بستگی به سلیقه خودتان دارد. استفاده از هشتگ ها داخل کامنت شاید باعث شود کپش شما نظم بهتری بگیرد.

نکات  کلیدی دراستفاده از هشتگ اینستاگرام

  • قبل از اینکه هشتگ هارادر پست های خود قرار بدهید در اینستاگرام آن را جستجو کنید،باجستجوشما میزان محبوبیت و اینکه هشتگ مشابه میتوان پیدا کرد
  • باید به این نکته توجه داشته باشد که در هشتگ ها نمیتوان از فاصله ها استفاده کرد برای جداسازی کلمات از (_) در فارسی ودر کلمات انگلیسی ازحروف بزرگ استفاده کنید
  • استفاده از اعداد در هشتگ ها مجاز است اما استفاده از کارکتر ها مجاز نیس مانند%#$@*
  • اگر علاقه مند هستید پست های منتشرشده در یک دسته بندی قرار بگیرد میتوانید از هشتگ استفاده کنید نکته قابل توجه این است که از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید
  • از هشتگ های طولانی استفاده نکند از هشتگ های کوتاه و کاربردی استفاده کنید
  • هشتگ های که اختصاص به برند خود دارد را دقت کنید از چه کلماتی استفاده میکنید
  • سعی کنید از هشتگ هایی استفاده کنید که مفهوم ومعنای خاصی داشته باشد
  • ومهمترین نکته استفاده از هشتگ هایی که مرتبط به محتوای منتشرشده استفاده کنید

 

 

بهترین بهره از استفاده از هشتگ ها:

همان طور که استفاده از هشتگ ها بسیار مفید است ولی عدم دقت کافی در هشتگ گذاری بسیار برای پست های و محتوای ارسالی شما مضر است طی تحقیقاتی که انجام شد  توییت های دارای دو هشتگ به مرور زمان افراد کمتری را درگیر خود میکندو همچنین در پست های فیسبوک هم به این صورت است

اما در پست های اینستاگرام برعکس عمل میکند هرچه هشتگ بیشتری استفاده کنید افراد بیشتری پست های شمار میبیند

و آمار پیج شما بالا میرود در استوری اینستاگرام کمتر از ۱۰ هشتگ استفاده کنید که بیشتر دیده شود استفاده بیش از حد باعث میشود کمتر دیده شود

نمودار استفاده از هشتگ ها در پیش رفت پیج شما:

خریدفالوور

مطالب مرتبط:

در مظالعه هایی که افراد خاص انجام داده اند شناخت کافی از فضای مجازی و استفاده از هشتگ های مرتبط وبدور از اسپ کردن

کمک فراوانی به بیشتر دیده شدن پیج شمادر شبکه های مجازی مانند اینستاگرام میکند استفاده از ۸۰درصد از کاربران فعال اینستاگرام از هشتگ ها باعث شده است استفاده از هشتگ ها به یک امر طبیعی در ارسال و منتشر کردن محتوادر اینستاگرام تبدیل شود

استفاده از هشتگ ها در پست ها به ساده ترین روش انجام میشود کافی است قبل از هشتگ #قرار دهید هشتگ های مورد نظر و هشتگ های با آن موضوع برای شما نمایش داده میش.د و شما از آن میتوانید استفاده کنید

 سخن پایانی:

استفاده از هشتگ ها برای رشد شما در شبکه های مجازی تاثیر بسزایی دارد،اما در استفاده از هشتگ ها باید توجه کرد که هشتگ هایی استفاده کنید که با موضوع ارسالی شما مربوط باشد این به  پست های شما خیلی کمک میکند و باعث میشود پست های شمادر آن دسته قرار بگیرد که مخاطب پشت شمااست و در نتیجه باعث میشود تعامل پیج شمادر اینستاگرام بالا برود. شما میتوانید هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان ایجاد کنید و به نام برند خود نام گذاری کنید این سببب میشود کسب کارتان بیشتر دیده شود.

برای اینکه در پیج خود پیشرفت داشته باشید می توانید از  ارسال دایرکت انبوه اینستاگرم و خرید لایک کمک بگیرید.

  • flw11 flw11